Fotos efter dato: 4. juli
12 fotos
DSB MV 1144
holdende i tomgang med en MZ serie III, efter at have trukket lokalgodstoget fra Odense til Svendborg.Fredag 4. juli 1986, Svendborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
LJ M 11 under omløb med slæbetov.
Den store DSB Hbbillns-vogn er for egen kraft løbet et stykke ned ad sporet mod Papirfabrikken, hvorefter rangertraktoren skubber den det sidste stykke.Mandag 4. juli 1988, Holeby Foto: John Damsgaard-Sørensen
LJ M 11 ankommer til Holeby
med DSB Hbbillns-vogn på krogen. Rangisten står allerede på spring for at skifte sporskiftet som ses i forgrunden, så godsvognen kan blive skubbet ned til Højbygaard Papirfabrik.Mandag 4. juli 1988, Holeby Foto: John Damsgaard-Sørensen
LJ M 11 skubber godsvogn
mod Papirfabrikken på 3-strenget spor.Mandag 4. juli 1988, Holeby Foto: John Damsgaard-Sørensen
NOB VT 301
på testkørsler mellem Kiel Süd og Schönberg.Tirsdag 4. juli 2000, Muxall Foto: Sven Ullrich
NOB VT 301
på testkørsler mellem Kiel Süd og Schönberg.Tirsdag 4. juli 2000, nær Bw Kiel-Süd Foto: Sven Ullrich
DSB MF -71, MF -17, ER -38
med Intercity-tog vest for Odense på vej mod Fredericia.Onsdag 4. juli 2001, Elmelunden vest for Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MQ 4953-4973 + 4951-4971
med regionaltog fra Ringe til Odense en smuk sommeraften.Onsdag 4. juli 2001, Syd for Højby Foto: John Damsgaard-Sørensen
Gudhjem station
set fra sporsiden. Bygningen er tegnet af Fisker og Rafn til Almindingen-Gudhjem Jernbane, indviet i 1916.Onsdag 4. juli 2007, Gudhjem Foto: John Damsgaard-Sørensen
Sporrester
ved Almindingen savværk på Bornholm.Onsdag 4. juli 2007, Almindingen Foto: John Damsgaard-Sørensen
Oslo Sporveier 3339, 3139 og 3239
under levering og transport fra Østrig til Oslo. AS Oslo Sporveier bestilte i 2003 63 metrotog (Baureihe MX3000) hos Siemens Transportation Systems i Østrig, bestående af i alt 189 enkeltvogne. De første to prototyper blev testet i Oslo fra oktober 2006. Serieleverancen startede i februar 2007 med et interval på to togsæt per måned og vil være komplet i sommeren 2009. Overførslen af enkeltvogne fra Wien til Oslo foregår pr. lastvogn. 4. juli 2008 venter vognene 3339, 3139 og 3239 ved Norwegenkai i Kiel på at blive sejlet til Norge med færgen Color Magic fra Color Line.Fredag 4. juli 2008, Kiel, Norwegenkai Foto: Matthias Krause