John Damsgaard-Sørensen fotos, side 49
2558 fotos, viser #1441-1470
Climate Express
fra Bruxelles til København i forbindelse med klimatopmødet "COP15" gør holdt i Odense.Lørdag 5. december 2009, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
D-DB WGmz 820 61 80 89-90 671-2
i "Climate Express" IP 8076.Lørdag 5. december 2009, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MY 1101
med M 6237 (Gb-Fa) (6 Bn, Dm, 7 Bc-t). Spørg ikke, hvorfor de sidste vogne ikke fik lov til at være med på fotoet?!Fredag 20. november 2009, km 154,4 ø.f. Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
DBSRS 185 323-3
med sydgående godstog under udkørsel fra FredericiaLørdag 31. oktober 2009, Fredericia Foto: John Damsgaard-Sørensen
DBSRS EA 3019
holdende i Fredericia.Lørdag 31. oktober 2009, Fredericia Foto: John Damsgaard-Sørensen
DBSRS EA 3013
holdende i Fredericia.Lørdag 31. oktober 2009, Fredericia Foto: John Damsgaard-Sørensen
DBSRS 185 327-4
med sydgående godstog passerer Kolding.Lørdag 31. oktober 2009, Kolding Foto: John Damsgaard-Sørensen
Hector Rail 241.001
med HG 42702 (Wanne-Norrköping) passerer Middelfart i morgentusmørke.Lørdag 31. oktober 2009, Middelfart Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup station.
Den tidligere station set fra sporsiden. Bygningen huser nu lokalhistorisk arkiv.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
den tidligere station set fra sporsiden. I venstre side ses del af senere tilbygning for postvæsnet. Og så har en af byens unge har åbenbart syntes at han skulle berige resten af verden med sit rige engelske ordforråd i form af en grafitti-tag.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
den tidligere station set fra sporsiden, med nuværende busholdeplads.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
gadeside med senere tilbygning for postvæsnet i forgrunden.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
det tidligere sporareal, med parkerings- og busholdepladser.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
udsigt fra viadukten for Fruerhøjvej mod det tidligere sporareal.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
den tidligere trace mod Odense.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
den tidligere trace mod Bogense.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
Stationsvej set fra Viadukten.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
viadukten for Fruerhøjvej med sidevej til Skolevej.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
viadukten for Fruerhøjvej "i vildnis".Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
D-DB Hbbillns 305 21 RIV 80 2458 183-5
lukket godsvogn med skydevæggeLørdag 31. oktober 2009, Fredericia Foto: John Damsgaard-Sørensen
DBSRS EG 3102
med østgående godstog passerer Odense.Onsdag 16. september 2009, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
Malus TmIII 9511
i Ringe i forbindelse med afsluttende arbejder på sporombygning af Svendborgbanen.Fredag 11. september 2009, Ringe Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MQ 4114
holdende i spor 2 i Svendborg. I baggrunden ses det gamle godsbaneareal, hvor der nu er opført boliger og en omfartsvej.Fredag 11. september 2009, Svendborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
Pihl-Aarsleff 001
holder med ballastrensevogne i Ringe i forbindelse med afslutning af sporombygning på Svendborgbanen.Fredag 11. september 2009, Ringe Foto: John Damsgaard-Sørensen
Rudkøbing station, sporside
set fra syd-vest.Fredag 11. september 2009, Rudkøbing Foto: John Damsgaard-Sørensen
DBSRS Køf 276
skal til at rangere DB 101 126-1 væk fra stammen på EN 482, så en DSB EA kan overtage for den videre færd mod København. Bremsen på 101'eren drillede imidlertid, så denne manøvre tog længere tid end normalt. De usædvanligt mange tilskuere til denne hverdagsbegivenhed er deltagere i en jernbaneudflugt til Struer.Lørdag 5. september 2009, Padborg Foto: John Damsgaard-Sørensen