Vis fotos efter stednavn: Kiel-Wik
8 fotos
NOB DE 2700-03
hensat i Kiel-Wik. Den tidligere NSB Di 6.663 var i Kiel for reparationer.Onsdag 1. august 2007, Kiel-Wik Foto: Matthias Krause
NOB DE 2700-08
og DE 2700-06 i Kiel-Wik. DE 2700-08 er i Kiel for reparationer, mens DE 2700-06 er indlejet af Seehafen Kiel og bærer Logoet fra Seehafen Kiel, som er klæbet over NOB-Logoet.Lørdag 23. februar 2008, Kiel-Wik Foto: Matthias Krause
NOB DE 2700-11
og NOB DE 2700-04 holdende i Kiel-Wik. NOB MaK DE2700-04 ttrak 16.05.2008 NOB MaK DE2700-11 fra NOB's maskindepot i Husum til Kiel-Wik. Seehafen Kiel GmbH & Co. KG.'s værksted, beliggende direkte ud til Nord-Ostsee-Kanal, bliver regelmæssigt brugt til reparationsarbejde på de tidligere NSB Di 6 lokomotiver.Søndag 18. maj 2008, Kiel-Wik Foto: Matthias Krause
Vossloh DE 2700-09
holdende klar til drift i Kiel-Wik. Det tidligere NSB Di 6 diesellokomotiv har været til reperation ved Seehafen Kiel GmbH & Co. KG's værksted.Lørdag 31. maj 2008, Kiel-Wik Foto: Matthias Krause
Vossloh G6
- den fabriksnye prototype på den nye Vossloh G6-serie (5001844/2008). Lokomotivet skulle udstilles på Innotrans 2008.Lørdag 13. september 2008, Kiel-Wik Foto: Matthias Krause
Voith Gravita 10 BB (L04 10003/2008)
som senere skal leveres til MRCE dispolok, holder helt ny i Kiel-Wik.Lørdag 13. september 2008, Kiel-Wik Foto: Matthias Krause
Vossloh og Voith i Kiel-Wik
- hensat fra venstre mod højre holder: Vossloh G 1700 BB (5001713/2008), Vossloh G6 (5001844/2008), Voith Gravita 10 BB (L04 10003/2008), Vossloh Mak 1000 BB (1001322/2002) og i baggrunde den ikke driftklare Seehafen Kiel Nr. 1 (MaK 400037/1961). MaK 1000 BB var udstillet som prototype på Innotrans 2002 og er for tiden i dirft som indlejet lokomotiv ved Seehafen Kiel.Lørdag 13. september 2008, Kiel-Wik Foto: Matthias Krause
Voith Ox-Traction (Fabriknummer L06 30001/20088)
på vej til Innotrans udstillingen i Berlin.Torsdag 18. september 2008, Kiel-Wik Foto: Matthias Krause