Vis fotos efter stednavn: Nykøbing F.
71 fotos
DSB MY 1157
er netop ankommet til Nykøbing F. med regionaltog. Første vogne efter lokomotivet er en kombineret 2. klasse/rejsegodsvogn litra BDg, som postarbejdere er gået i gang med tømme. Bemærk, at MY 1157 endnu ikke på dette tidspunkt har fået monteret separate slutlys og elvarmeanlæg.Torsdag 2. maj 1985, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MZ 1452
med sydgående internationalt tog på Nykøbing F. station. Jeg har noteret oprangeringen som DSB MZ 1452 + DB ABm + DB Bm + DB Dm + DSB Bg + DSB Bg + DSB ABg.Torsdag 2. maj 1985, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB Tdgs 21 RIV 86 574 0 174-9
på havnen i Nykøbing F.Lørdag 13. september 1986, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MY 1154
holdende med regionaltog i Nykøbing F. i lidt sne.Søndag 1. marts 1987, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MZ 1418
stadig med originale runde vinduesrammer.Tirsdag 1. september 1987, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MY 1158
med regionaltog i Nykøbing F.Onsdag 9. september 1987, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MZ 1412
ombygget med lukkede vindusrammer med regionaltog.Onsdag 13. januar 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB ABg 50 86 38-44 288-1
i Nykøbing F.Onsdag 13. januar 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
3-meter bogie under DSB ABg 50 86 38-44 288-1
i Nykøbing F.Onsdag 13. januar 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MRD 4282
+ MR 4082 + MRD 4280 + MR 4080 med regionaltog i Nykøbing F. Til højre ses Lollandsbanens "Lynette"-tog.Lørdag 7. maj 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB Tjenestevogn 80 86 980 0 239-7
tidligere kombineret post- og rejsegodsvogn litra DPh.Lørdag 11. juni 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB Bg 50 86 29-44 059-7
i Nykøbing F.Torsdag 23. juni 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MY 1152 med "turisttoget" P 5049
(Nf-Rf) holder klar til afgang i Nykøbing F.Torsdag 23. juni 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB Ag 50 86 17-44 046-8
i Nykøbing F.Onsdag 10. august 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
GDS C 31
bagerst i MBJ udflugtstogLørdag 10. september 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
To generationer LJ-materiel:
LJ M 9 og LJ Ym 60Lørdag 10. september 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
LJ M 9
på drejeskiven i Nykøbing F.Lørdag 10. september 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
LJ M 9
på drejeskiven i Nykøbing F.Lørdag 10. september 1988, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB ME 1513 med tog P 5039 / 321 "Neptun"
netop ankommet til Nykøbing F. på vej mod Gedser.Onsdag 8. februar 1989, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB ME 1513
trækker "Neptun" til Gedser, hvorfra der er videre forbindelse til Berlin. Den gennemgående del af toget fra København til Østberlin bestod på dette tidspunkt blot af en DR ABme-vogn.Onsdag 8. februar 1989, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB ME 1534 med G 9564
holder klar til afgang i Nykøbing F. Efter lokomotivet følger DSB BD og 4 Hims-vogne.Onsdag 8. februar 1989, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB Bafd 947
2-vejes Unimog 1000, CRM indregistreringsnummer CN 84 846.Onsdag 8. marts 1989, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB Hims 21 86 211 4 467-2
lukket godsvogn med skydevægge. Bemærk de to forskellige dørtyper på netop denne vogn.Lørdag 13. maj 1989, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
SJ Ljlps 42 74 441 8 186-9
"Lejet af DSB", læsset med +Boxe.Lørdag 13. maj 1989, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MZ 1454
med "Skiløberen" fra Østrig. Toget var denne dag en time forsinket pga. overgang til sommertid. Lokomotivet er DSB MZ 1454 og vognene 3 DSB liggevogne litra Bcm + DSB WLABm sovevogn.Søndag 25. marts 1990, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
CFR Ggs 01 RIV MC OPW 53 148 3 242-7
lukket godsvogn med bremsehus.Onsdag 18. april 1990, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MH 386
rangerer i Nykøbing F., blandt andet med sukkervogne til/fra Lollandsbanen.Fredag 13. juli 1990, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MZ 1438
under indkørsel til Nykøbing F. med "Viking Ekspres" fra Paris, med franske ligge- og sovevogne.Torsdag 13. september 1990, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 23 RIV 80 705 6 500-3 [P] Kali+Salz
privatejet to-akslet tankvogn Kali und Salz AG Werk Salzdetfurth.Torsdag 13. september 1990, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
Interfrigo kølevogn SNCF Ibbehps 03 87 823 7 824-4 [P]
i Danlink godstog i Nykøbing F.Mandag 1. oktober 1990, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MZ 1437
med internationalt tog til Nykøbing F. på vej mod København.Torsdag 4. oktober 1990, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MZ 1451
buldrer gennem Nykøbing F. med et "Volvo"-godstog til Rødby Færge.Tirsdag 12. februar 1991, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MZ 1439
holdende i sneen foran kommandoposten i Nykøbing F.Tirsdag 12. februar 1991, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB ME 1506
midt i tog Gedser-København oprangeret ADns, 2 Bn-n, 3 B, AB, ME 1506, DR ABm, BTirsdag 12. februar 1991, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MH 352
holder i spor 1 i Nykøbing F. i en pause i rangeringen.Tirsdag 12. februar 1991, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB Køf-rangertraktor 276
rangerer med Tdgs-vogne til Sukkerfabrikken.Torsdag 23. maj 1991, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MR 4003 + MRD 4203
holdende i Nykøbing F. Til højre ses Baneafdelingens troljer 225 og 124 ved drejeskiven og den tidligere remise for SNNB.Torsdag 23. maj 1991, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MH 413
afgår med godstog fra Nykøbing F. til Gedser.Torsdag 20. februar 1992, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB ME 1501
holdende klar til afgang med regionaltog til København. I venstre side ses DSB MFB 5284 forrest i EC-tog til Hamburg, i højre side LJ Lynettetog til Nakskov.Lørdag 17. december 1994, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB ME 1536
+ ME 1518 + DSB Hjælpevogn 2 (60 86 99-69 304-0) har netop fået grønt lys til at afgå mod nord kl. 11.47 lillejuleaftensdag.Fredag 23. december 1994, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB ME 1509
og ME 1511, begge holdende i Nykøbing F. for weekenden.Lørdag 14. april 2001, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
LJ M 38
(tidligere DSB MY 1153) ved fremvisning for pressen, kort tid efter overtagelsen.Onsdag 10. april 2002, Nykøbing F. Foto: Allan Støvring-Nielsen
DSB ME 1533
nyligt ommalet til blå, med regionaltog.Torsdag 8. august 2002, Nykøbing F. Foto: Ronni Svensson
DSB ME 1511
med RØ 1233 netop ankommet fra København.Tirsdag 24. september 2002, Nykøbing F. Foto: Ronni Svensson
DSB ME 1511
rangerer med tom Bn-vognsstamme.Søndag 28. september 2003, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB Køf 263
holdende i spor 0 i Nykøbing F.Lørdag 8. september 2012, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
Nykøbing F.
stationen set fra gadeside/forpladsen.Lørdag 8. september 2012, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 605 016 ankommer sydfra
mens 605 514 holder på Gedserbanen og kort efter kobler sammen med togsættet, for at køre til København.Lørdag 8. september 2012, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lokaltog MY 105
ankommer til Nykøbing F. med IC2-togsæt -22, som skulle til Nakskov. IC2 sæt 22 kørte efterfølgende selv til Nakskov for egen kraft.Onsdag 12. august 2015, Nykøbing F. Foto: Jan Pedersen
Lokaltog MY 105 med IC2-togsæt -22
netop ankommet til Nykøbing F. Toget var –30 ved ankomst til Nf og –35 fra Nf.Onsdag 12. august 2015, Nykøbing F. Foto: Jan Pedersen
Lokaltog MY 105 i Nykøbing F.
med med IC2-togsæt -22, som kørte videre til Nakskov for egen kraft.Onsdag 12. august 2015, Nykøbing F. Foto: Jan Pedersen
Rulleskøjte under boggie på DBAG 605 011.
Transport af togsættet til København/Tyskland efter afsporing i Nykøbing F. 22. august 2015.Torsdag 27. august 2015, Nykøbing F. Foto: Per Topp Nielsen
DSB ME 1533 med DBAG 605 011
transport af togsættet til København / Tyskland efter afsporing.Torsdag 27. august 2015, Nykøbing F. Foto: Per Topp Nielsen