John Damsgaard-Sørensen fotos, side 48
2509 fotos, viser #1411-1440
Brenderup
den tidligere trace mod Odense.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
den tidligere trace mod Bogense.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
Stationsvej set fra Viadukten.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
viadukten for Fruerhøjvej med sidevej til Skolevej.Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Brenderup
viadukten for Fruerhøjvej "i vildnis".Lørdag 31. oktober 2009, Brenderup Foto: John Damsgaard-Sørensen
D-DB Hbbillns 305 21 RIV 80 2458 183-5
lukket godsvogn med skydevæggeLørdag 31. oktober 2009, Fredericia Foto: John Damsgaard-Sørensen
DBSRS EG 3102
med østgående godstog passerer Odense.Onsdag 16. september 2009, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
Malus TmIII 9511
i Ringe i forbindelse med afsluttende arbejder på sporombygning af Svendborgbanen.Fredag 11. september 2009, Ringe Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MQ 4114
holdende i spor 2 i Svendborg. I baggrunden ses det gamle godsbaneareal, hvor der nu er opført boliger og en omfartsvej.Fredag 11. september 2009, Svendborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
Pihl-Aarsleff 001
holder med ballastrensevogne i Ringe i forbindelse med afslutning af sporombygning på Svendborgbanen.Fredag 11. september 2009, Ringe Foto: John Damsgaard-Sørensen
Rudkøbing station, sporside
set fra syd-vest.Fredag 11. september 2009, Rudkøbing Foto: John Damsgaard-Sørensen
DBSRS Køf 276
skal til at rangere DB 101 126-1 væk fra stammen på EN 482, så en DSB EA kan overtage for den videre færd mod København. Bremsen på 101'eren drillede imidlertid, så denne manøvre tog længere tid end normalt. De usædvanligt mange tilskuere til denne hverdagsbegivenhed er deltagere i en jernbaneudflugt til Struer.Lørdag 5. september 2009, Padborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MG 5814
med Lyntog ankommer til Odense.Onsdag 5. august 2009, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MFB 5240
forrest i IC-tog oprangeret MF+ER.Onsdag 5. august 2009, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
SNCF 23 RIV 87 910 0 026-4 [P] Ermewa-Sati
Onsdag 5. august 2009, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
DBSRS EG 3105
passerer Odense med et godstog mod Maschen.Onsdag 5. august 2009, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
CFL Cargo MX 1023
holdende ved CFL's depot i Padborg.Tirsdag 14. juli 2009, Padborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
Contec Køf T51
holdende med MY 1158 i aftensolen bag CFL's depot i Padborg. MY 1158 er netop blevet ommalet i ny blå, hvid og gul bemaling.Tirsdag 14. juli 2009, Padborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
Contec MY 1153
holdende i aftensolen ved depotet i Padborg. Bagved er Contec MX 1009.Tirsdag 14. juli 2009, Padborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
CFL Cargo MX 1006
holdende ved depotet i Padborg, blandt andet sammen med BLDX MX 1019 og Contec Rail MX 1041.Tirsdag 14. juli 2009, Padborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
Contec MY 1158
holder nymalet i blå ved depotet i Padborg.Tirsdag 14. juli 2009, Padborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
DBAG 143 343-2
med sydgående regionaltog passerer Dauenhof.Tirsdag 14. juli 2009, Dauenhof Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 112 144-1
netop ankommet til Kiel Hbf. med Schleswig-Holstein Express dobbeltdækkerstamme.Tirsdag 14. juli 2009, Kiel Hbf. Foto: John Damsgaard-Sørensen
Railservice Db-q 60 63 99-29 153-7
en tidligere togførervogn fra BLS i Schweiz, kom til Danmark som anvendelse som mandskabsvogn ved længere ture for Dansk Jernbane / CFL.Mandag 13. juli 2009, Vojens Foto: John Damsgaard-Sørensen