John Damsgaard-Sørensen fotos, side 40

2557 fotos, viser #1171-1200
Tilkørselsvej til læssevejen

Tilkørselsvej til læssevejen

på Vordingborg station.

Lørdag 8. september 2012, Vordingborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
Orehoved station set mod nord

Orehoved station set mod nord

fra den tidligere læssevej, med DSB ME 1511 under udkørsel skubbende dobbeltdækkertog mod Storstrømsbroen og Vordingborg.

Lørdag 8. september 2012, Orehoved Foto: John Damsgaard-Sørensen
Orehoved station, gadeside

Orehoved station, gadeside

set mod nord, med varehuset i forgrunden.

Lørdag 8. september 2012, Orehoved Foto: John Damsgaard-Sørensen
Nødgenerator og relæhytte i Orehoved.

Nødgenerator og relæhytte i Orehoved.



Lørdag 8. september 2012, Orehoved Foto: John Damsgaard-Sørensen
Orehoved station set mod syd

Orehoved station set mod syd

til højre i billedet ses det tidligere areal for godspladsen.

Lørdag 8. september 2012, Orehoved Foto: John Damsgaard-Sørensen
Sporrest ved Stubbekøbing station

Sporrest ved Stubbekøbing station

med stationsbygningen til højre i billedet. Sporet gik til havnen, som ligger bag ved og til venstre for fotografen.

Lørdag 8. september 2012, Stubbekøbing Foto: John Damsgaard-Sørensen
Stubbekøbing station, gadeside

Stubbekøbing station, gadeside

set mod sydøst.

Lørdag 8. september 2012, Stubbekøbing Foto: John Damsgaard-Sørensen
Stubbekøbing station, gadeside set mod øst.

Stubbekøbing station, gadeside set mod øst.



Lørdag 8. september 2012, Stubbekøbing Foto: John Damsgaard-Sørensen
Stubbekøbing station, gadeside set mod nordøst.

Stubbekøbing station, gadeside set mod nordøst.



Lørdag 8. september 2012, Stubbekøbing Foto: John Damsgaard-Sørensen
Stubbekøbing station, sporside set mod nord.

Stubbekøbing station, sporside set mod nord.



Lørdag 8. september 2012, Stubbekøbing Foto: John Damsgaard-Sørensen
Stubbekøbing station, gadeside set mod øst.

Stubbekøbing station, gadeside set mod øst.

set mod nordøst. Selve spor-arealet lå bag stationsbygningen, hvor der på billedet ses en grustransportør.

Lørdag 8. september 2012, Stubbekøbing Foto: John Damsgaard-Sørensen
Stenstrup Syd trinbræt

Stenstrup Syd trinbræt

på Svendborgbanen, set mod syd i retning mod Svendborg.

Torsdag 6. september 2012, Stenstrup Syd Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MQ 4911

DSB MQ 4911

+ 4111 med tog mod Svendborg ved Kirkeby mellem Stenstrup Syd og Svendborg Vest.

Tirsdag 4. september 2012, ved Kirkeby Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MQ 4919

DSB MQ 4919

på vej mod Svendborg under indkørsel til Stenstrup.

Tirsdag 4. september 2012, Stenstrup Foto: John Damsgaard-Sørensen
CFL MX 1029

CFL MX 1029

+ MX 1023 + 4 tankvogne udgør CG 7242 (Fa-Ng). Der var forspand på toget, fordi en af MX'erne senere på dagen skulle til Ringsted for at køre Ståltoget til Frederiksværk.

Tirsdag 14. august 2012, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MFA 5011

DSB MFA 5011

forrest i IC-tog mod vest

Tirsdag 7. august 2012, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lokomotivfører

Lokomotivfører

på Lilleskov Teglværk Pedershåb Maskinfabrik 332/1941.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lilleskov Teglværk PM 332

Lilleskov Teglværk PM 332

på museet.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lokomotivfører

Lokomotivfører

på Lilleskov Teglværk PM 332. Der skubbes op mod lergraven fra museet.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lilleskov Teglværk

Lilleskov Teglværk

- tog i lergraven med PM 332/1941 og 4 ombyggede tipvogne.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lilleskov Teglværk

Lilleskov Teglværk

- tog i lergraven med PM 332/1941 og 4 ombyggede tipvogne.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Fabriksplade på PM 332/1941

Fabriksplade på PM 332/1941

på teglværksmuseet, Lilleskov Teglværk.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lilleskov Teglværk PM 332

Lilleskov Teglværk PM 332

skubber tog op mod lergraven.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lilleskov Teglværk PM 332

Lilleskov Teglværk PM 332

med tog fra lergraven undervejs på den 450 meter lange strækning.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lilleskov Teglværk PM 332/1941

Lilleskov Teglværk PM 332/1941

på museet.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Tipvogn

Tipvogn

på museet.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lilleskov Teglværk

Lilleskov Teglværk

- her ender sporet i lergraven.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lilleskov Teglværk

Lilleskov Teglværk

passagerer til toget.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
Lilleskov Teglværk,

Lilleskov Teglværk,

lergravssporet med teglværket i baggrunden.

Søndag 5. august 2012, Lilleskov Teglværk, Tommerup Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB EA 3022

DSB EA 3022

med EN 473 (Kh-Pa).

Onsdag 1. august 2012, km 155,4 ø.f. Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
Til top