John Damsgaard-Sørensen fotos, side 56
2557 fotos, viser #1651-1680
PL-PKP Cargo Res 31 RIV 51 3946 750-2
i Ystad.Fredag 6. juli 2007, Ystad Foto: John Damsgaard-Sørensen
PL-PKP Cargo Rs 31 RIV 51 390 2 852-8
i Ystad.Fredag 6. juli 2007, Ystad Foto: John Damsgaard-Sørensen
Gudhjem station
set fra sporsiden. Bygningen er tegnet af Fisker og Rafn til Almindingen-Gudhjem Jernbane, indviet i 1916.Onsdag 4. juli 2007, Gudhjem Foto: John Damsgaard-Sørensen
Sporrester
ved Almindingen savværk på Bornholm.Onsdag 4. juli 2007, Almindingen Foto: John Damsgaard-Sørensen
HFHJ MX 19
+ LJ M 36 holdende i Odense i forbindelse med skærveudkørsel for Banedanmark.Lørdag 16. juni 2007, Odense Foto: John Damsgaard-Sørensen
Legoland lokomotiv 132
på jernbanen i legeparken.Søndag 10. juni 2007, Billund Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB Køf 285
holdende ved vognværkstedet i FredericiaLørdag 5. maj 2007, Fredericia Foto: John Damsgaard-Sørensen
"Nette Herr mit Bart"
på tankvognen DB 33 80 787 9 411-6 [P] VTG. Hvem er denne mand? Tilbage omkring 2006/2007 begyndte denne herres kontrafej at dukke op på små klistermærkater på mange tusinde godsvogne. Blandt godsvognsentusiaster undrede man sig og han blev spøgefuldt døbt "Der Nette Mann mit Bart". Ingen fandt ud af hvem han var. Måske nogle blandt læserne ved mere? Del gerne billedet på sociale medier, det kunne være sjovt at finde ud af hvem han er, og hvorfor i alverden hans billede kørte rundt i hele Europa.Who is this man? Why was his portrait put on thousands of freight wagons throughout Europe back in 2006/2007?
Wer ist dieser Mann? Warum war seiner Portrait am Tausende von Wagons zu sehen seit dem Jahren 2006/2007?
Onsdag 2. maj 2007, Nyborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
Voith Maxima 40CC prototype
(Voith L06 30017 / 2006) på fabrikken i Kiel.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
Voith Maxima 40CC prototype
(Voith L06 30017 / 2006) på fabrikken i Kiel.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 218 312-7
+ 218 382-0 + 218 398-6 solgt til Voith med henblik på ombygning og videresalg til Mellemøsten. Lokomotiverne henstår ved siden af Voith fabrikken i Kiel.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 218 312-7
+ 218 382-0 + 218 398-6 solgt til Voith med henblik på ombygning og videresalg til Mellemøsten. Lokomotiverne henstår ved siden af Voith fabrikken i Kiel. Den ene personvogn i baggrunden anvendes som kantine for fabrikkens personale mens den anden skal indrettes til mødelokale.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
AKN VT 3.08
ved Voiths fabrik på Seehafen Kiel's havnebane. Skinnebussen kørte denne dag udflugtstog fra Neumünster til Voith og retur.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
ÖBB Bpz 50 81 29-35 701-0
ved Voiths fabrik i Kiel. Vognen skal ombygges og anvendes til mødelokaler.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
Voith MaK 1983/1000804
på Voiths fabrik i KielTirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
Voith "Emma"
(Gmeinder 1952/4691) ex. DB 323 075, på Voiths fabrik i Kiel.Tirsdag 24. april 2007, Kiel Foto: John Damsgaard-Sørensen
AKN VT 3.08
med "Sonderzug" fra Kiel til Neumünster Süd.Tirsdag 24. april 2007, Neumünster Süd Foto: John Damsgaard-Sørensen
CFL MY 1158
+ 6 tankvogne med GF 8642 (Fa-Ng).Tirsdag 3. april 2007, Vest for Nyborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
CFL MY 1158
rangerer med 4 tankvogne i et villakvarter i Nyborg på vej mod Koppers.Tirsdag 3. april 2007, Nyborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
CFL MY 1158
rangerer i villakvarter i Nyborg.Tirsdag 3. april 2007, Nyborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
CFL MY 1158
rangerer med 4 tankvogne ved Koppers i Nyborg.Tirsdag 3. april 2007, Nyborg Foto: John Damsgaard-Sørensen