Gerd Böhmer fotos
20 fotos
GySEV 1047 501-0
netop ankommet med EN 111 fra Malmö til Berlin-Lichtenberg.Fredag 11. juli 2003, Berlin-Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
GVG 109-3
med EN 110 "Berlin Night Express" til Mukran (-Malmö), klar til afgang fra Berlin Lichtenberg.Torsdag 2. januar 2003, Berlin Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
GVG 109-2
holdende i Berlin-Lichtenberg efter at være ankommet samme morgen sammen med søster-lokomotivet GVG 109-3. Efterfølgende skulle lokomotivet fremføre EN 110 "Berlin.Night-Express" samme aften.Lørdag 30. november 2002, Berlin-Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
GVG 109-3
holdende i Berlin-Lichtenberg efter netop at være ankommet sammen med GVG 109-2 til fremtidig anvendelse ved Georg-Verkehrsgesellschaft-Gmbh nattog til Mukran.Lørdag 30. november 2002, Berlin-Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
GVG 109-2
med EN 110 "Berlin Night Express" til Mukran (-Malmö) første dag toget blev fremført af dette lokomotiv.Lørdag 30. november 2002, Berlin-Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
Connex 185-CL 002
med EN 110 "Berlin-Nigth-Express" til Mukran (-Malmö) med svenske passagervogne.Torsdag 31. oktober 2002, Berlin-Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
EBG Rügen ES 64 U 2-019
den første dag i drift med EN 110 "Berlin-Nigth-Express" afgår fra Berlin-Lichtenberg til Mukran. Lokomotivet er tillige nummereret 1116 719.Tirsdag 3. september 2002, Berlin Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
Spitzke-Logistik-Gmbh V 180 SP 020
holdende i Berlin-Schöneberg. Lokomotivet var oprindeligt DR 118 203 og blev bevaret ved Eisenbahn-Museum Prora, men blev så solgt til PEG, hvorfra det blev overtaget af SLG.Søndag 4. august 2002, Berlin-Schöneberg Foto: Gerd Böhmer
DBAG 101 083-4
med "TOM CRUISE - MINORITY REPORT" reklame-bemaling fra det tyske filmselskab "Fox" i Berlin, med lokomotivet første opgave i den nye bemaling med IC 43 "Wawel" Hamburg-Berlin-Cottbus.Torsdag 1. august 2002, Berlin Ostbahnhof Foto: Gerd Böhmer
Rail-4-Chem 145-CL 001
med EN 110 "Berlin Night Express". Den normale trækkraft, R4C ES 64 U2-005 var på værksted i Allach nær München fra 28. juli til 1. august, hvorfor Rail-4-Chem 145-CL 001 i mellemtiden var trækkraft for EN 110/111.Søndag 28. juli 2002, Berlin-Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
Spitzke-Logistik-Gmbh V 232 SP 040
holdende i Berlin-Schöneberg. Lokomotivet er oprindeligt DR 142 002.Lørdag 13. juli 2002, Berlin-Schöneberg Foto: Gerd Böhmer
Rail4Chem ES 64 U2-005
med EN 110 "Berlin Night Express" til Malmö i Berlin-Lichtenberg.Mandag 10. juni 2002, Berlin-Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
Rail4Chem 145 CL-005
med godstog i Oberlahnstein.Søndag 26. maj 2002, Oberlahnstein Foto: Gerd Böhmer
HUPAC ES 64 U2-901
med en DLC G2000 med godstog DFG 83971 i Lorch/Rhein.Lørdag 25. maj 2002, Lorch/Rhein Foto: Gerd Böhmer
Rail4Chem ES 64 U2-005
med EN 110 "Berlin Night Express" til Malmö i Berlin-Lichtenberg.Fredag 17. maj 2002, Berlin-Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
LSG V170 1143
ankommet til Lokeinsatzstelle Berlin-Lichtenberg inden lokomotivet skal trække EN 110 "Berlin-Night-Express" fra Lichtenberg til Ostbahnhof samme aften.Fredag 17. maj 2002, Berlin-Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
LSG V170 1143
i Berlin-Lichtenberg med EN 110 "Berlin-Night-Express" fra Lichtenberg til Ostbahnhof.Fredag 17. maj 2002, Berlin-Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer
LSG V170 1143
i Berlin-Lichtenberg med EN 110 "Berlin-Night-Express" fra Lichtenberg til Ostbahnhof.Fredag 17. maj 2002, Berlin-Lichtenberg Foto: Gerd Böhmer