Matthias Krause fotos, side 2
70 fotos, viser #31-60
NEG T4
nyligt omlakeret til CFL-farver kører som tog 09 fra Niebüll mod Dagebüll. Få dage tidligere blev strækningen genåbnet efter flere ugers sporombygning.Mandag 9. april 2007, Ved Blocksberg Foto: Matthias Krause
CFL Cargo 185.523
holdende på den tidligere Kombiterminal i Padborg. Lokomotivet har bragt et spånpladetog til Padborg, som efterfølgende blev kørt til Århus af CFL Cargo Danmark.Søndag 25. februar 2007, Padborg Foto: Matthias Krause
NEG G1206.008
indlejet af CFL Cargo Deutschland GmbH (ex. NEG) fra Angel Trains Cargo (G1206 VSFT 1001127/2001) med tomme ballastvogne.Lørdag 17. februar 2007, Nær Deezbüll Foto: Matthias Krause
DB 110 339-9
(DB Regio NRW, Dortmund) med det tomme returløb fra vintersporttoget fra Müller-Reisen ved bremsprøve kort for afgang fra Padborg retur mod Tyskland.Søndag 4. februar 2007, Padborg Foto: Matthias Krause
DB 120 147-4
er ankommet med skirejsetog til Padborg og bliver rangeret tilbage til tysk strøm af RDK MK 618. I baggrunden DSB EA 3022, som overtager toget, og ved stopbommen RDK EG 3101.Søndag 4. februar 2007, Padborg Foto: Matthias Krause
DB 120 147-4
(DB Fernverkehr, München) venter på afgang med en enkelt tom Kurswagen efter omløb. Bagved står resten af stammen, som 120 147-4 har bragt til Padborg, forspændt DSB EA 3022.Søndag 4. februar 2007, Padborg Foto: Matthias Krause
DSB EA 3010
med IP 13284 holder klar til afgang fra Padborg. Toget er oprangeret udelukkende af DSB-vogne (Bcm og Dms - sidstnævnte overtaget fra DB og endnu i denne bemaling).Søndag 4. februar 2007, Padborg Foto: Matthias Krause
DSB Tjenestelokomotiv 80 86 00 - 21 135-7
holdende i Rødekro.Søndag 21. januar 2007, Rødekro Foto: Matthias Krause
DB 110 321-7
har kørt vintersportstoget DZ 13264 Bludenz – München Ost – Köln Hbf. – Bremen - Hamburg Hbf – Padborg, bestående af vogne fra Müller-Touristik, og er nu klar med det tomme returløb fra spor 2 i Padborg. DB 110 321-7 er stationeret ved DB Regio NRW.Søndag 14. januar 2007, Padborg Foto: Matthias Krause
VL MX 101
udlejet til CFL Cargo Danmark (eller Dansk Jernbane ApS eller hvad firmaet nu hedder) holder ved CFL/NEG/DJ's værksted i Padborg.Søndag 14. januar 2007, Padborg Foto: Matthias Krause
DSB Tjenestelokomotiv 90 86 00-21 135-7
+ DSB 80 86 98 12001-7 + DSB 61 86 99-90 003-0 + DSB 61 86 99-92 001-2Søndag 7. januar 2007, Rødekro Foto: Matthias Krause
DSB Tjenestelokomotiv 90 86 00-21 135-7
holdende i RødekroSøndag 7. januar 2007, Rødekro Foto: Matthias Krause
DSB MY 1126
med DJK GM-gruppens julesærtog til Sønderborg, klar til afgang fra Padborg.Søndag 10. december 2006, Padborg Foto: Matthias Krause
DSB MZ 1401
med to BDK-vogne og hollandsk måletrolje UFM 120.Søndag 10. december 2006, Tinglev Foto: Matthias Krause
Vossloh Nordlok 1001454
i Padborg i forbindelse med testkørsler i Danmark inden levering til Hector Rail i SverigeLørdag 23. september 2006, Padborg Foto: Matthias Krause
Voith Maxima 4000
prototypeLørdag 9. september 2006, Kiel-Nordhafen (ved Voith) Foto: Matthias Krause
NOB DE2700-04
på vej til Vossloh-fabrikken i Kiel-Freidrichsort.Søndag 3. september 2006, Kiel-Freidrichsort Foto: Matthias Krause
DSB MY 1126
bevaret af DJK/GM-Gruppen i Padborg.Fredag 1. september 2006, Padborg Foto: Matthias Krause
Vossloh Nordlok 1001454
på prøvetur ved Kiel-Altenholz (G2000-5 BB kommende lokomotiv til Hector Rail i Sverige).Fredag 1. september 2006, Kiel-Altenholz Foto: Matthias Krause
NOB DE2000-01
med "umgeleiteten" NOB 80516 til Westerland.Søndag 20. august 2006, Ved Jübek Foto: Matthias Krause
RDK MZ 1451
og DSB ME 1521 ved maskindepotet i Padborg.Søndag 6. august 2006, Padborg Foto: Matthias Krause
NEG T4
ved indkørsel til Tdr fra Niebüll med tog NOB 90010.Tirsdag 18. juli 2006, Tønder Foto: Matthias Krause
DJ MY 1158
holdende på Tønder Industrispor Nord.Lørdag 8. juli 2006, Tønder Industrispor Nord Foto: Matthias Krause
CFL MX 1030
holdende ved værkstedet i Padborg til brug som reservedele.Søndag 4. juni 2006, Padborg Foto: Matthias Krause