John Damsgaard-Sørensen fotos, side 70
2557 fotos, viser #2071-2100
DSB ME 1536
+ ME 1518 + DSB Hjælpevogn 2 (60 86 99-69 304-0) har netop fået grønt lys til at afgå mod nord kl. 11.47 lillejuleaftensdag.Fredag 23. december 1994, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB ME 1501
holdende klar til afgang med regionaltog til København. I venstre side ses DSB MFB 5284 forrest i EC-tog til Hamburg, i højre side LJ Lynettetog til Nakskov.Lørdag 17. december 1994, Nykøbing F. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MZ 1433
med Danlink godstog ved færgehavnen i Frihavnen / Østerport i København.Mandag 5. december 1994, Østerport Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB K 563
med veterantog fra Odense til Årslev.Søndag 23. oktober 1994, Højby Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 219 166-6
med regionaltog til Zittau.Mandag 1. august 1994, Dresden Hbf. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MY 1145 med papirtog
fra Næstved til Odense holdende i Ringsted.Onsdag 6. juli 1994, Ringsted Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MH 385
rangerer i Frederiksberg, bl.a. med Kemira-tankvogn.Fredag 17. juni 1994, Frederiksberg Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MY 1155
holder på Godsbanegården. Bemærk de særlige rangerstativer, som går hele vejen hen over fronten. MY 1155 var den første maskine til at få disse rangerstativer for kørsel til Avnsøgård, men blev senere, som de øvrige MY, forsynet med mindre stativer over hver puffer.Torsdag 19. maj 1994, Københavns Godsbanegård Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MH 203
hensat på Københavns Godsbanegård, bevaret af Jernbaneklubben Amagerbanen.Torsdag 19. maj 1994, Københavns Godsbanegård Foto: John Damsgaard-Sørensen
HFHJ T 1
rangerer med stålvogne i Frederiksværk.Mandag 16. maj 1994, Frederiksværk Foto: John Damsgaard-Sørensen
HFHJ Ys 50
+ Yp 29 + Ym 11 på vej mod Hillerød.Mandag 16. maj 1994, ved Melby Foto: John Damsgaard-Sørensen
HFHJ T 1
rangerer med vogne til Stålvalseværket i Frederiksværk.Mandag 16. maj 1994, Frederiksværk Foto: John Damsgaard-Sørensen
HFHJ Ym 14
+ Yp 26 + Ys 46 i Hundested. HFHJ Yp 26 er i blå turist-bemaling.Mandag 16. maj 1994, Hundested Foto: John Damsgaard-Sørensen
HFHJ Ys 50 + Yp 29 + Ym 4
kommer op fra havnen i Hundested, på vej tilbage til stationen. I baggrunden holder MX 19 og MX 17 og i midten ses en Daihatsu Charade afvente at Y-toget passerer overkørslen.Mandag 16. maj 1994, Hundested Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MM 7797
+ FU 8037 + MU 8537 + FS 7297 med linie B til Høje Taastrup.Mandag 18. april 1994, Bernstorffsvej Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MM 718 + MM 732
1. gen. veteran S-tog ved indkørsel til Lyngby kl. 11.48 (- 14 min). Man måtte aflyse en dobbelttur denne dag pga forsinkelser.Mandag 18. april 1994, Lyngby Foto: John Damsgaard-Sørensen
2. gen. S-tog under udkørsel fra Hillerød
set fra førerrummet på veteran S-toget. Til venstre ses Frederiksværkbanens U-signal og til højre I-signalet for Hillerød station.Mandag 18. april 1994, Hillerød Foto: John Damsgaard-Sørensen
Interiør og passagerer i veteran S-toget MM 718+MM 732
på tur mellem mellem Hillerød og Lyngby.Mandag 18. april 1994, mellem Hillerød og Lyngby Foto: John Damsgaard-Sørensen
SJ Y2 1371
holder på Malmö C. som "Kustpilen" til Kalmar.Onsdag 13. april 1994, Malmö C. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MX 1024
med en enkelt godsvogn på krogen, set fra C. F. Richsvej på Godsforbindelsesbanen. I baggrunden til højre ses broen for banen mellem Vanløse og Frederiksberg, hvor Flintholm station senere er blevet opført.Tirsdag 12. april 1994, C. F. Richsvej, København Foto: John Damsgaard-Sørensen
ØSJS M 10
stående i Køge, bevaret og ejet af en privatmand.Torsdag 17. marts 1994, Køge Foto: John Damsgaard-Sørensen
ØSJS Ym 5
og LNJ Ys 25 ved banens værksted i Hårlev.Torsdag 17. marts 1994, Hårlev Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB ME 1519
med regionaltog til Næstved.Torsdag 17. marts 1994, Havdrup Foto: John Damsgaard-Sørensen
ØSJS Mx 43
ankommer med et kort godstog fra Køge til Fakse Ladeplads i Hårlev kl. 9.34.Torsdag 17. marts 1994, Hårlev Foto: John Damsgaard-Sørensen
Ex. LNJ Ys 25
solgt til ØSJS, holdende ved værkstedet i Hårlev. Her blev styrevognen senere ombygget, så det ene førerrum blev sløjfet og kom i drift som ØSJS Ys 12.Torsdag 17. marts 1994, Hårlev Foto: John Damsgaard-Sørensen
2. generations S-tog
som linje H mod Frederikssund på Kildebakke station.Onsdag 16. marts 1994, Kildebakke Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB Køf 280
på vej fra Amagerbro G runder kurven fra Reykjaviksgade til Islands Brygge. Til højre i billedet ses et hjørne af den markante bygning "Haraldsborg".Fredag 4. marts 1994, Islands Brygge Foto: John Damsgaard-Sørensen