John Damsgaard-Sørensen fotos, side 75
2557 fotos, viser #2221-2250
DSB Tjenestevogn 80 86 980 0 274-4
i Næstved, tidligere DSB Ag 50 86 17-44 049-2.Fredag 11. oktober 1991, Næstved Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB 23 86 736 5 088-9 [P] Kemira
privatejet tankvogn i drift for "Kemira" med hjemsted Frederiksberg.Fredag 11. oktober 1991, Næstved Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MY 1158
ankommer med regionaltog Re 2457 (Ro-Næ) til Næstved.Fredag 11. oktober 1991, Næstved Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MH 407
rangerer i Næstved, hvor der sættes godsvogne bagpå godstog fremført af DSB MY 1147. Rangerlokomotivet er stadig i den originale, grønne bemaling.Fredag 11. oktober 1991, Næstved Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MZ 1440
+ MZ 1435 afgår fra Københavns Hovedbanegård med Interregionaltog til Aalborg.Søndag 6. oktober 1991, København H. Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB 44 86 720 3 115-1 [P] Kommunekemi tankvogn
holdende ved modtagestationen på Københavns Sydhavn.Søndag 6. oktober 1991, Teglholmen, Københavns Sydhavn Foto: John Damsgaard-Sørensen
ÖBB Es 01 RIV_EUROP 81 524 0 044-8
åben godsvogn overdækket med gul DSB-pressening 30373.Søndag 6. oktober 1991, Københavns Sydhavn Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB ME 1514
med regionaltog gør holdt i Ringsted.Lørdag 31. august 1991, Ringsted Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MX 1012 + MY 1152
med en lille slæber ved Hedehusene på vej mod Høje Tåstrup.Torsdag 29. august 1991, Nær Hedehusene Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB EA 3003
med kystbanetog på vej mod syd.Torsdag 22. august 1991, Klampenborg Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MH 359
rangerer ved Dansk Sojakagefabrik på Islands Brygge i København.Tirsdag 6. august 1991, Islands Brygge Foto: John Damsgaard-Sørensen
DSB MH 359
rangerer med vogne fra "Sojakagen" på Islands Brygge i København.Tirsdag 6. august 1991, Islands Brygge Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 103 237-4
med Interregionaltog i Uelzen.Tirsdag 16. juli 1991, Uelzen Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 110 405-8
med Silberlinge-stamme i Uelzen.Tirsdag 16. juli 1991, Uelzen Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 218 263-2
med lille persontog afventer afgang i Uelzen.Tirsdag 16. juli 1991, Uelzen Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB MDyg 986 50 80 92-11 832-4
Behelfs Gepäckpackwagen bygget i 1950'erne ved genbrug af vognkasser fra ældre to-akslede pakvogne og ældre svanehals-bogier.Tirsdag 16. juli 1991, Uelzen Foto: John Damsgaard-Sørensen
Litreringer på DB MDyg 986 50 80 92-11 832-4
Tirsdag 16. juli 1991, Uelzen Foto: John Damsgaard-Sørensen
DB 151 016-3 solo passerer Uelzen.
Lokomotivet er stadig i den oprindelige grønne bemaling.Tirsdag 16. juli 1991, Uelzen Foto: John Damsgaard-Sørensen
DR 199 874-9
såkaldt "Harzkamel", på grund af det kluntede udseende med "puklen". Lokomotivet blev leveret til Deutsche Reichsbahn som 110 874-5 i 1976, bygget af LEW med fabriksnummer 15392. Ved ombygning i 1990 med nye 3-akslede bogier for 1.000 mm smalspor opstod flere af disse kolosser, som anvendes på smalsporsbanerne i Harzen. Når man ser pakvognen bag lokomotivet ses tydeligt forskellen på størrelse af "normalt" smalsporsmateriel og disse store diesellokomotiver Baureihe 199.8.Mandag 15. juli 1991, Gernrode Foto: John Damsgaard-Sørensen
DR 112 847-9
holdende med persontog på banegården i Gernrode.Mandag 15. juli 1991, Gernrode Foto: John Damsgaard-Sørensen
DR 7236-5
ved maskindepotet i Wernigerode.Søndag 14. juli 1991, Wernigerode Foto: John Damsgaard-Sørensen
DR 112 377-7 og DR 112 337-1
holdende med persontog på banegården i Wernigerode.Søndag 14. juli 1991, Wernigerode Foto: John Damsgaard-Sørensen
DR 110 619-4
med persontog på banegården i Güsten.Fredag 12. juli 1991, Güsten Foto: John Damsgaard-Sørensen
DR 110 619-4 med persontog
med blandt andet 3-akslet reko-pakvogn.Fredag 12. juli 1991, Güsten Foto: John Damsgaard-Sørensen
DR 118 619-6 med godstog
passerer Berlin-Wannsee.Onsdag 10. juli 1991, Berlin-Wannsee Foto: John Damsgaard-Sørensen
DR 132 499-5
ankommer med godstog af Es-vogne til Perleberg.Tirsdag 9. juli 1991, Perleberg Foto: John Damsgaard-Sørensen